CRISTINA ANÉS: LA NOVA PRESIDENTA

03.04.2013 15:47

 

HEM GUANYAT LES ELECCIONS, GRACIES A TOTS

 

 

 

El meu nom és Cristina Anés Prades i, com tu sóc venedora de premsa, des de fa més de 20 anys.
Em dirigeixo a tu per informar-te de la meva intenció d’encapçalar una candidatura renovadora per les properes eleccions del 14 d’abril.
Vaig amb un grup de companys/es tan il•lusionats o més que jo a treballar per bé de tots.
Volem donar un impuls a l’Associació davant la passivitat i ineficàcia de la Junta actual ( amb mes de 20 anys dirigint-la)

Obrir-la a noves idees per poder millorar i rendibilitzar més els nostres punts de venta.
Per fer-ho possible i engegar-ho NECESSITEM EL TEU VOT EL PROPER 14 D’ABRIL.
Es la nostre GRAN OPORTUNITAT per canviar les coses.

¡Moltes gracies per el vostre vot!

__________________________________________________________________

Mi nombre es Cristina Anés Prades y, como tú soy vendedora de prensa, desde hace más de 20 años.
Me dirijo a ti para informarte de mi intención de encabezar una candidatura renovadora para las próximas elecciones del 14 de abril.
Voy con un grupo de compañeros / as tan ilusionados o más que yo a trabajar para el bien de todos.
Queremos dar un impulso a la Asociación ante la pasividad e ineficacia de la Junta actual (con mas de 20 años dirigiéndola).

Abrirla a nuevas ideas para poder mejorar y rentabilizar más nuestros puntos de venta.
Para hacerlo posible y ponerlo en marcha NECESITAMOS TU VOTO EL PRÓXIMO 14 DE ABRIL.
Es nuestra GRAN OPORTUNIDAD para cambiar las cosas.
 
¡Muchas gracias por vuestro voto!